فیلم آزمایشگاه اسیر كلیشه ها شده است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، آنتونیا شركا در نشست خبری فیلم سینمایی 'آزمایشگاه' در سالن سعدی برج میلاد افزود: در این اثر سینمایی از بسیاری از كلیشه های فیلم های سینمایی طنز دنیا استفاده شده و به عنوان نمونه درونمایه های آثار بیلی وایلدر در این فیلم دیده می شود.

وی تصریح كرد: كمدی این اثر سینمایی لحظه ای است و قالب و فرم مشخصی در بخش های مختلف آن دیده نمی شود.

این منتقد و نویسنده سینمای ایران تاكید كرد: ریتم فیلم آزمایشگاه در پاره ای از اوقات مخاطب را آزار می دهد و دیالوگ های این اثر نیز یكدست نیست.

شركا اضافه كرد: فضاها و میزانسن های این اثر سینمایی تئاتری بود و نمای بازیگران نیز در این فیلم نشان از نگاه تئاتری امجد در تولید فیلم آزمایشگاه دارد.

در ادامه این نشست خبری حمید امجد كارگردان این اثر گفت: تولید اثری با درونمایه فیلم های بیلی وایلدر بد نیست و این اثر شاید نوعی ادای دین به وی باشد.

وی یادآور شد: عقیده دارم فیلم آزمایشگاه كلیشه ای نیست و لحن با ریتم یك اثر سینمایی تفاوت دارد.

این كارگردان سینما و تئاتر تاكید كرد: فیلم های سینمایی كه لوكیشن های محدود دارد بهتر تولید می شوند و بسیاری از فیلمنامه ها برای تولید شرایط دشوار دارند.

محمد احمدی تهیه كننده این فیلم نیز گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی 'آزمایشگاه' پس از یكسال صادر شد و در نهایت در تولید این فیلم بسیاری از نهادهای سینمایی همكاری نكردند.

وی یادآور شد: یكی از ویژگی های این فیلم دكوراسیون خوب امیر اثباتی است كه كار تولید را تسهیل كرده است.

باران كوثری نیز در این نشست یادآور شد: مدت ها قبل از تولید این اثر سینمایی، با كارگردان تمرین دیالوگ داشتیم اما این امر از حساسیت های امجد كم نكرد.

فیلم آزمایشگاه داستان یك جوان خجالتی شهرستانی است كه با رتبه اول از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او برای استخدام به آزمایشگاه یك بیمارستان می‌آید، اما از لحظه اول با روابط و رقابت‌های آشكار و پنهان حرفه‌ای و عاطفی رو‌به‌رو می‌شود.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: